Tuesday 20 September 2011

Salam Perkenalan

Views
Assalamualaikum & salam sejahtera...
Alhamdulillah, akhirnya berjaya juga saya mencipta blog saya sendiri, selama ni saya banyak jenguk yg orang laen punya je.. Banyak lagi yang perlu saya belajar dan perbaiki yang bukan sekadar di blog ini tetapi juga dalam diri saya sendiri, dalam menjalani kehidupan seharian dan sebagainya. saya berharap agar saya dapat jadi yang terbaek tidak kira dalam bidang saya iaitu sebagai bakal kaunselor mahupun sebagai makhluk Allah di muka bumi bertuah ini. insyaallah...
Terima kasih juga saya ucapkan kerana sudi jenguk blog sy ni..sila tinggalkn pesanan atau sebarang komen yang anda rasa sesuai dan ingin kongsi bersama sedia. ianya sangat dialu-alukan kerana tidak salah kita berkongsi ilmu malah dari situ kita dapat mengingatkan orang lain serta diri kita sendiri juga.  
GOOD LUCK ALL!!!!

No comments:

Post a Comment